Informační systém POEM


Specifikace, moduly POEM

  

Systém POEM obsahuje tyto hlavní části:

·         Databáze klientů, kontaktů a obchodních aktivit

·         Dokumentový sklad

·         HelpDesk a knowledge base

·         Workflow

·         Time management

·         Projektový management

 

1      Partneři a kontakty

·         Vkládání a evidence údajů minimálně v rozsahu údajů vedeném na obchodním

          rejstříku

·         Vyhledávání podle různých kritérií a kategorií

·         Komplexní informace na jedné portálové obrazovce

·         Možnost založení firmy nebo kontaktu z MS Outlook

·         Možnost zaslání vizitky (vcf) kontaktu mailem

·         Možnost hromadného mailingu na vybranou skupinu kontaktů

·         Import faktur z XML

·         Import partnerů ze systému Albertina

·         Tisk adresních štítků do Excelu

·         Evidence poboček, bankovních spojení, zaměstnanců a kategorií k firmě

·         Možnost evidence faktur k partnerovi

·         Možnost zaslání seznamu faktur po lhůtě splatnosti vedoucím projektů

·         Možnost hromadného přiřazení kategorie kontaktu nebo partnerovi

·         Možnost hromadného přiřazení dotazníku kontaktu nebo partnerovi

·         Tvorba ekonomických ukazatelů (nákladů, výnosů, pohledávek, závazků)

          na partnera, pobočku a produkt z evidovaných faktur

 

 

2      Projektové řízení 

·         Definice projektu, jeho rozpočtu, projektového týmu, kategorií

·         Přiřazení partnerů projektu a externího projektového týmu

·         Možnost přiřazení etap k projektům

·         Možnost přiřazení časových úkolů k milníkům projektu

·         Možnost tvorby rozpočtu nákladů, výnosů a kapacit na projekt a jeho etapy

·         Možnost tvorby různých typů projektů (obchodní, interní, kontinuální)

·         Možnost sledování vývoje pravděpodobnosti realizace projektu

·         Evidence obchodního plánu a jeho porovnání s předpovědí a skutečností

·         Plán a evidence zdrojů na projekt, jejich vykazování, timesheety

·         Předpovědi prodeje (forecast) podle obchodníků a produktů

·         Přístupová práva podle projektových rolí

·         Tvorba podprojektů

·         Projektový controlling

·         Možnost evidence faktur k projektům a jejich etapám

·         Komplexní informace o projektu na jedné obrazovce

·         Možnost hromadné změny vedoucího projektu

               

3      Plán

·         Tvorba celkového plánu na měsíce, kvartály a rok v tisících jednotek domácí měny

·         Tvorba plánů obchodníků na jednotlivé produkty

·         Porovnání plánu a skutečnosti

·         Porovnání plánu a rozpočtu  

 

4      Dokumenty         

·         Ukládání dokumentů do centrální databáze

·         Ukládání odkazů na dokumenty uložené ve file systému

·         Přiřazení dokumentu k partnerovi

·         Přiřazení dokumentu ke kontaktu

·         Přiřazení dokumentu k projektu

·         Přiřazení dokumentu k aktivitě

·         Přiřazení dokumentu k problému ve znalostní bázi

·         Přiřazení dokumentu k úkolu

·         Přiřazení dokumentu k helpdeskovému problému

·         Vyhledávání dokumentů podle různých kategorií

·         Možnost uložení dokumentu do POEM přímo z mailu v MS Outlook

·         Evidence verzí a revizí dokumentu

·         Možnost uložení dokumentu přímo z Wordu nebo Excelu

·         Možnost sledování, komu a kdy byl dokument zaslán mailem

·         Všechny informace o dokumentu na jedné obrazovce

·         Fulltextové vyhledávání ve Wordovských a textových dokumentech

                   

5      Helpdesk              

·         Možnost založení HD ticketu přiřazeného k projektu, partnerovi, kontaktu

          a produktu

·         Oprávněná osoba partnera má možnost evidovat problém přes internet

·         Zpráva o zapsání problému se zasílá mailem nebo SMS definovaným osobám

          podle projektu, partnera nebo produktu

·         Zprávy o postupu řešení se posílají tomu, kdo problém nahlásil

·         Možnost sledování průběhu řešení problému na internetu

·         Výkazy času na řešení problému

·         Možnost tvorby nového problému kopírováním již existujícího

 

6      Aktivity                  

·         Zaznamenávání různých druhů činností po typu aktivity (tel., schůzka....)

·         Přiřazení aktivity ke kontaktům a partnerům (účastníkům aktivity)

·         Možnost zaslání záznamu o aktivitě mailem vybraným účastníkům

·         Možnost přiřazení aktivity k projektu, jeho etapě a produktu

·         Připojení dokumentů jako přílohy k aktivitě a k odesílanému mailu

·         Možnost tvorby úkolů z aktivity

·         Ukončení etapy projektu z aktivity

·         Změna procenta pravděpodobnosti projektu

·         Možnost výkazu práce na projektu z aktivity

·         Možnost vykázání nákladů na zdroje

·         Možnost zaznamenání obchodní příležitosti k produktu

·         Možnost výkazu práce na řešení helpdesku přes aktivitu

·         Možnost vytvoření pracovního výkazu pomocí seznamu aktivit

·         Možnost ukončení projektu z aktivity

·         Možnost tvorby nové aktivity kopírováním z již existující

                   

7      Kalendář              

·         Plánování činností zaměstnanců pomocí centrálního kalendáře

·         Možnost výměny informací s MS Outlook

·         Možnost plánování zdrojů

·         Možnost plánování opakovaných událostí

·         Možnost zobrazení kalendáře kolegů a zdrojů

·         Možnost vlastních pohledů na kalendář

·         Možnost určení asistenta

·         Záznamy v kalendáři jsou veřejné nebo soukromé

                   

8      Úkoly     

·         Úkol může zadat každý uživatel každému, pokud má toto právo

          ve svých rolích

·         Časový úkol - generovaný v čase - může být závislá na jiných událostech

·         Neukončené úkoly, které se týkají uživatele, jsou na úvodní obrazovce

·         Možnost připojení úkolu k partnerovi

·         Možnost připojení úkolu ke kontaktu

·         Možnost připojení úkolu k aktivitě

·         Možnost připojení úkolu k helpdesku

·         Možnost připojení časového úkolu k etapě projektu

·         Možnost sledování průběhu plnění úkolu

·         Informace o úkolech a jejich plnění mailem

·         Možnost generování aktivity z úkolu

·         Výměna dat s MS Outlook

·         Možnost hromadné změny stavu úkolu

·         Možnost hromadné změny zadavatele úkolu

 

9       Znalosti

·         Možnost zařazení řešení problému z HD do znalostní báze

·         Možnost označení problému klíčovými slovy, podle kterých lze vyhledávat

·         Možnost přiřazení problému k produktu

·         Možnost přiřazení problému k partnerovi

·         Možnost přiřazení dokumentu k problému

·         Možnost přiřazení problému k projektu

                   

10   Zaměstnanci a ostatní zdroje       

·         Evidence oddělení organizace

·         Definice hierarchie pozic a její grafické znázornění

·         Možnost přiřazení nákladové ceny k pozici a dat její platnosti

·         Evidence zaměstnanců jejich přístupů k systému POEM

·         Přehledy o aktivních projektech, úkolech a aktivitách zaměstnanců

·         Evidence ostatních zdrojů, jejich nákladových cen a správců

·         Sledování plánu kapacit (z rozpočtu) a skutečně čerpaných

          kapacit (z výkazu) 

                   

11   Dotazníky             

·         Možnost definice (anonymních, cílených, interních) dotazníků

·         Možnost zveřejnění dotazníků na webu

·         Výzva respondentů na vyplnění mailem

·         Možnost přidělení dotazníků zaměstnancům nebo kontaktům

·         Přiřazení dotazníků k partnerům nebo projektům

·         Vyhodnocení dotazníků v Excelu

·         Možnost zaslání odpovědí v Excelu na zadanou mailovou adresu

                   

12   Všeobecné vlastnosti     

·         Definování výběrových filtrů pro všechny moduly

·         Výběr údajů a třídění vybraných seznamů

·         Možnost uložení pojmenovaného filtru a jeho opakované volání

·         Možnost fulltextového vyhledávání v databázi POEM

·         Aktuální kalendář, úkoly, hd tickety a projekty na titulní straně

·         Možnost tisku nebo exportu do Excelu vybraných seznamů

·         Uživatelská definice číselníků a jejich předdefinovaných hodnot

·         Definování nových údajů k jednotlivým entitám pomocí kategorií

          a možnost jejich přiřazení jednotlivým modulům

·         Možnost použití kategorií ve filtrech a zobrazovaných seznamech

·         Možnost volby jazyka na úrovni uživatele

·         Definice přístupových práv na základě všeobecných a projektových rolí

·         Nastavení systému pomocí globálních a uživatelských parametrů

·         Odesílání mailů z různých modulů a jejich evidence

 

 

Tip: pro zobrazení náhledu obrazovky POEM klikněte dvakrát na miniaturu obrázku!


Pracovní plocha zaměstnance

/album/charakteristika-poem/n-poem-home-uzivatele-jpg/

—————



TOPlist