Informační systém POEM
Specifikace, moduly POEM
Systém POEM obsahuje tyto hlavní části:
· Databáze klientů, kontaktů a obchodních aktivit
· Dokumentový sklad
· HelpDesk a knowledge base
· Workflow
· Time management
· Projektový management
1 Partneři a kontakty
· Vkládání a evidence údajů minimálně v rozsahu údajů vedeném na obchodním
rejstříku
· Vyhledávání podle různých kritérií a kategorií
· Komplexní informace na jedné portálové obrazovce
· Možnost založení firmy nebo kontaktu z MS Outlook
· Možnost zaslání vizitky (vcf) kontaktu mailem
· Možnost hromadného mailingu na vybranou skupinu kontaktů
· Import faktur z XML
· Import partnerů ze systému Albertina
· Tisk adresních štítků do Excelu
· Evidence poboček, bankovních spojení, zaměstnanců a kategorií k firmě
· Možnost evidence faktur k partnerovi
· Možnost zaslání seznamu faktur po lhůtě splatnosti vedoucím projektů
· Možnost hromadného přiřazení kategorie kontaktu nebo partnerovi
· Možnost hromadného přiřazení dotazníku kontaktu nebo partnerovi
· Tvorba ekonomických ukazatelů (nákladů, výnosů, pohledávek, závazků)
na partnera, pobočku a produkt z evidovaných faktur
2 Projektové řízení
· Definice projektu, jeho rozpočtu, projektového týmu, kategorií
· Přiřazení partnerů projektu a externího projektového týmu
· Možnost přiřazení etap k projektům
· Možnost přiřazení časových úkolů k milníkům projektu
· Možnost tvorby rozpočtu nákladů, výnosů a kapacit na projekt a jeho etapy
· Možnost tvorby různých typů projektů (obchodní, interní, kontinuální)
· Možnost sledování vývoje pravděpodobnosti realizace projektu
· Evidence obchodního plánu a jeho porovnání s předpovědí a skutečností
· Plán a evidence zdrojů na projekt, jejich vykazování, timesheety
· Předpovědi prodeje (forecast) podle obchodníků a produktů
· Přístupová práva podle projektových rolí
· Tvorba podprojektů
· Projektový controlling
· Možnost evidence faktur k projektům a jejich etapám
· Komplexní informace o projektu na jedné obrazovce
· Možnost hromadné změny vedoucího projektu
3 Plán
· Tvorba celkového plánu na měsíce, kvartály a rok v tisících jednotek domácí měny
· Tvorba plánů obchodníků na jednotlivé produkty
· Porovnání plánu a skutečnosti
· Porovnání plánu a rozpočtu
4 Dokumenty
· Ukládání dokumentů do centrální databáze
· Ukládání odkazů na dokumenty uložené ve file systému
· Přiřazení dokumentu k partnerovi
· Přiřazení dokumentu ke kontaktu
· Přiřazení dokumentu k projektu
· Přiřazení dokumentu k aktivitě
· Přiřazení dokumentu k problému ve znalostní bázi
· Přiřazení dokumentu k úkolu
· Přiřazení dokumentu k helpdeskovému problému
· Vyhledávání dokumentů podle různých kategorií
· Možnost uložení dokumentu do POEM přímo z mailu v MS Outlook
· Evidence verzí a revizí dokumentu
· Možnost uložení dokumentu přímo z Wordu nebo Excelu
· Možnost sledování, komu a kdy byl dokument zaslán mailem
· Všechny informace o dokumentu na jedné obrazovce
· Fulltextové vyhledávání ve Wordovských a textových dokumentech
5 Helpdesk
· Možnost založení HD ticketu přiřazeného k projektu, partnerovi, kontaktu
a produktu
· Oprávněná osoba partnera má možnost evidovat problém přes internet
· Zpráva o zapsání problému se zasílá mailem nebo SMS definovaným osobám
podle projektu, partnera nebo produktu
· Zprávy o postupu řešení se posílají tomu, kdo problém nahlásil
· Možnost sledování průběhu řešení problému na internetu
· Výkazy času na řešení problému
· Možnost tvorby nového problému kopírováním již existujícího
6 Aktivity
· Zaznamenávání různých druhů činností po typu aktivity (tel., schůzka....)
· Přiřazení aktivity ke kontaktům a partnerům (účastníkům aktivity)
· Možnost zaslání záznamu o aktivitě mailem vybraným účastníkům
· Možnost přiřazení aktivity k projektu, jeho etapě a produktu
· Připojení dokumentů jako přílohy k aktivitě a k odesílanému mailu
· Možnost tvorby úkolů z aktivity
· Ukončení etapy projektu z aktivity
· Změna procenta pravděpodobnosti projektu
· Možnost výkazu práce na projektu z aktivity
· Možnost vykázání nákladů na zdroje
· Možnost zaznamenání obchodní příležitosti k produktu
· Možnost výkazu práce na řešení helpdesku přes aktivitu
· Možnost vytvoření pracovního výkazu pomocí seznamu aktivit
· Možnost ukončení projektu z aktivity
· Možnost tvorby nové aktivity kopírováním z již existující
7 Kalendář
· Plánování činností zaměstnanců pomocí centrálního kalendáře
· Možnost výměny informací s MS Outlook
· Možnost plánování zdrojů
· Možnost plánování opakovaných událostí
· Možnost zobrazení kalendáře kolegů a zdrojů
· Možnost vlastních pohledů na kalendář
· Možnost určení asistenta
· Záznamy v kalendáři jsou veřejné nebo soukromé
8 Úkoly
· Úkol může zadat každý uživatel každému, pokud má toto právo
ve svých rolích
· Časový úkol - generovaný v čase - může být závislá na jiných událostech
· Neukončené úkoly, které se týkají uživatele, jsou na úvodní obrazovce
· Možnost připojení úkolu k partnerovi
· Možnost připojení úkolu ke kontaktu
· Možnost připojení úkolu k aktivitě
· Možnost připojení úkolu k helpdesku
· Možnost připojení časového úkolu k etapě projektu
· Možnost sledování průběhu plnění úkolu
· Informace o úkolech a jejich plnění mailem
· Možnost generování aktivity z úkolu
· Výměna dat s MS Outlook
· Možnost hromadné změny stavu úkolu
· Možnost hromadné změny zadavatele úkolu
9 Znalosti
· Možnost zařazení řešení problému z HD do znalostní báze
· Možnost označení problému klíčovými slovy, podle kterých lze vyhledávat
· Možnost přiřazení problému k produktu
· Možnost přiřazení problému k partnerovi
· Možnost přiřazení dokumentu k problému
· Možnost přiřazení problému k projektu
10 Zaměstnanci a ostatní zdroje
· Evidence oddělení organizace
· Definice hierarchie pozic a její grafické znázornění
· Možnost přiřazení nákladové ceny k pozici a dat její platnosti
· Evidence zaměstnanců jejich přístupů k systému POEM
· Přehledy o aktivních projektech, úkolech a aktivitách zaměstnanců
· Evidence ostatních zdrojů, jejich nákladových cen a správců
· Sledování plánu kapacit (z rozpočtu) a skutečně čerpaných
kapacit (z výkazu)
11 Dotazníky
· Možnost definice (anonymních, cílených, interních) dotazníků
· Možnost zveřejnění dotazníků na webu
· Výzva respondentů na vyplnění mailem
· Možnost přidělení dotazníků zaměstnancům nebo kontaktům
· Přiřazení dotazníků k partnerům nebo projektům
· Vyhodnocení dotazníků v Excelu
· Možnost zaslání odpovědí v Excelu na zadanou mailovou adresu
12 Všeobecné vlastnosti
· Definování výběrových filtrů pro všechny moduly
· Výběr údajů a třídění vybraných seznamů
· Možnost uložení pojmenovaného filtru a jeho opakované volání
· Možnost fulltextového vyhledávání v databázi POEM
· Aktuální kalendář, úkoly, hd tickety a projekty na titulní straně
· Možnost tisku nebo exportu do Excelu vybraných seznamů
· Uživatelská definice číselníků a jejich předdefinovaných hodnot
· Definování nových údajů k jednotlivým entitám pomocí kategorií
a možnost jejich přiřazení jednotlivým modulům
· Možnost použití kategorií ve filtrech a zobrazovaných seznamech
· Možnost volby jazyka na úrovni uživatele
· Definice přístupových práv na základě všeobecných a projektových rolí
· Nastavení systému pomocí globálních a uživatelských parametrů
· Odesílání mailů z různých modulů a jejich evidence
Tip: pro zobrazení náhledu obrazovky POEM klikněte dvakrát na miniaturu obrázku!