Informační systém POEM


Zavedení, doba zavedení a podpora POEM

Zavedení (implementace) POEM

POEM je variabilní, lze ho přizpůsobit existujícím procesům a zvyklostem společnosti. Divize konzultací VIAVIS má rozsáhlé zkušenosti se zaváděním informačních systémů.

Z pohledu rychlosti zavedení a eliminace možného překvapení z výsledku je důležité důkladně popsat firemní procesy a co od IS očekáváte. Nemusíte se bát, že si sami neporadíte, konzultanti společnosti VIAVIS Vám umí klást otázky, na které hledáte odpovědi. Nabídnou Vám cesty a poradí, kterou se vydat vzhledem k zaměření nebo způsobu řízení firmy.

Pro bližší představu uvádíme na jaké okruhy otázek je potřeba si odpovědět:

- Jak řídíte obchod - získání zakázky

- Jak řídíte realizaci, zvyklosti a specifika v řízení projektu

- Jak řídíte ekonomicky

- Kde máte největší problémy

- Jaká je struktura nákladů a výnosů

- Jaké jsou Vaše záměry

- Jak plánujete a provádíte controlling, jaké máte očekávání a potřeby.

 
Projekt (Návrh řešení)

Pro zavedení POEM doporučujeme připravit si Projekt (Návrh řešení), který obsahuje:

  • Popsání stávajících procesů zákazníka
  • Analýzu, návrh a optimalizace procesů zařazených do systému 
  • Analýzu a návrh nastavení, parametrizace systému
  • Nastavení číselníků, uživatelských rolí
  • Řešení rozhraní pro napojení na jiné systémy (účetnictví)
  • Začlenění POEM do infrastruktury IS zákazníka

Dalšími kroky jsou:

  • Příprava HW a instalace operačního systému
  • Instalace POEM
  • Nastavení služeb POEM u zákazníka na místě (maily, přístupy z Internetu, zálohování dat atd.) 
  • Zaškolení klíčových uživatelů a správců
  • Zkušební provoz 
  • Odevzdání do provozu 
 
Doba implementace POEM

Samotný POEM je připravený k okamžitému nasazení. Je ale potřeba popsat procesy zákazníka, připravit a nastavit číselníky, šablony, role a práva pracovníků atd. Nejvíce času je nutné věnovat zaměstnancům a přizpůsobit styl jejich práce potřebám POEM. POEM se usadí do cca 6 měsíců od jeho instalace. 

 
Podpora POEM

POEM má kompletní aplikační a systémovou podporu. Zákazníkům nabízíme Maintenance, která zahrnuje přístup ke všem novým verzím POEM včetně přístupu na Helpdesk.

   

 



TOPlist