Informační systém POEM
Řízení procesů a projektů
Vedoucí projektů (zakázek) v POEM otevírají a řídí jednotlivé procesy a projekty v souladu s nastavenými pravidly a cíli společnosti. Zaznamenávají požadované údaje, přidělují role a k nim příslušné úkoly dalším zaměstnancům. Plnění úkolů a jejich výsledky v POEM předběžně sledují, vyhodnocují a přijímají opatření potřebná na odstranění nedostatků.
Zaměstnanci v rozsahu přidělených rolí a úkolů, prostřednictvím vzájemně sdíleného pracovního kalendáře, plánují své aktivity. Zároveň mohou plánovat i aktivity svých kolegů. Své aktivity v POEM zaznamenávají a vkládají do něj další požadované údaje.
POEM všechny informace třídí a automaticky dále zpracovává. Návazně manažeři na základě zvolených kritérií získávají z POEM výstupy potřebné pro účinnější řízení dalších projektů, procesů a společnosti.
Tip: pro zobrazení náhledu obrazovky POEM klikněte dvakrát na miniaturu obrázku!