Informační systém POEM
Verze POEM 4.2.0.
17.01.2009 18:19Nové změny v POEM 4.2.0
· Podpora MS Office 2007 a OS MS Vista ve formě nového doplňku 4.2.0 k MS Office.
· Přechod na databázi MySQL, verze 5.
· Pro Slovenské zákazníky – zabezpečen přechod na EURO měnu.
· U funkcí helpdesk a aktivity, u konkrétního partnera/pobočky, je zavedeno stránkování seznamů, což urychluje zobrazování těchto výstupů.
· Při volbě funkce „dokumenty“, se objeví výběrová obrazovka dokumentů s před-vyplněným daným partnerem/pobočkou. Výběr je možné upřesnit a najít konkrétní dokument.
· U funkcí helpdesk a aktivity, u konkrétního kontaktu, je zavedeno stránkování seznamů, což urychluje zobrazení těchto výstupů.
· Při volbě funkce „dokumenty“, se objeví výběrová obrazovka dokumentů s před-vyplněným daným kontaktem. Výběr je možné upřesnit a najít konkrétní dokument.
· U funkcí helpdesk a aktivity, u konkrétního projektu, je zavedeno stránkování seznamů, což urychluje zobrazení těchto výstupů.
· Při volbě funkce „dokumenty“, se objeví výběrová obrazovka dokumentů s před-vyplněným daným projektem. Výběr je možné upřesnit a najít konkrétní dokument.
· Byl zrychlen výstup zobrazující ekonomiku projektu.
Zrušení složek v dokumentech je nejvýznamnější změnou POEM ve verzi 4.2.0., a proto nabízíme její bližší vysvětlení:
· Složky byly při instalaci nové verze nahrazeny novou kategorií, typu multiselect s názvem „Složka“ se zobrazováním v základních údajích a ve filtrech. V případě, že jsou dokumenty uloženy jen v jedné složce (standardně s názvem „ostatní“), byly složky zrušeny bez vytvoření nové kategorie. Kategorie (pokud vznikne) se zobrazuje v seznamech modulu dokumenty.
· Na základě změny, uvedené v prvním bodě, bylo upraveno chování a zobrazování seznamu dokumentů, podle principů platných i pro ostatní moduly. Tyto seznamy obsahují základní informace o dokumentu, jejich rozkliknutím získáme seznam verzí a revizí dokumentu, tak jak to bylo doposud.
· Filtr modulu Dokumenty je doplněn o stránkování
· V portálech partnera, pobočky, kontaktu a projektu se zobrazuje seznam dokumentů takto:
- „n“ naposledy vložených dokumentů,
- „n“ se nastavuje na základě nového uživatelského paramateru pocet_dokumentu_na_portale (přednastaveno na 10),
- nezobrazuje se zde složka ale typ dokumentu, název dokumentu a vybrané údaje od partnera, pobočky, kontaktu a projektu - podle toho o jaký portál jde.
· Ve funkcích, kde je možné přidat dokument k úkolu, aktivitě, helpdesku nebo znalostní bázi, se po stisknutí tlačítka „Přidat dokument“ objeví vyhledávací obrazovka pro dokumenty, pomocí které je možné dokument vyhledat a dvojklikem na něj ho přidat k vytvářenému záznamu.
· Helpdeskový tiket je možné označit jako šablonu a poté ho dle tohoto označení také vyhledat.
· Nový tiket je možné vytvořit z již existujícího, a to pomocí tlačítka „zkopírovat“ , které se zobrazuje za každým záznamem ve vypsaném seznamu tiketů hlepdesku. Celý záznam zkopírovaného tiketu je shodný s původním, kromě data, které je před-vyplněno na datum aktuální.
· Aktivitu lze označit jako šablonu a poté ji dle tohoto označení vyhledat.
· Novou aktivitu je možné vytvořit z již existující, a to pomocí tlačítka „zkopírovat“ , které se zobrazuje za každým záznamem ve vypsaném seznamu aktivit. Celý záznam zkopírované aktivity je shodný s původním, kromě data, které je před-vyplněno na datum aktuální.
· Do zobrazovaných atributů přibyl nový, s názvem „délka“, ve kterém se vypisuje počet hodin vyplněných v aktivitě, bez ohledu na to, zda je, nebo není do projektu vykázán čas. Tzn. v tomto atributu se čas vypíše, i když se nezaškrtne pole „Vykázat do projektu“.
· Přibyla nová hromadná akce na změnu stavu úkolů.
· Přibyla možnost zaslání konkrétního vyplněného dotazníku v excelovské tabulce na konkrétní e-mailovou adresu.
· Zaslání je možné aktivovat, i když respondent opraví odpovědi v dotazníku, v případě že je to povoleno.
—————